Translate

vrijdag, augustus 03, 2007

Een vluggertje in Groningen...

Zoals gezegt was woensdag motor dag. Het was fantastisch weer om te rijden. Ik heb dan ook 240 km gereden en drie bezoekjes gepleegd.

Eerst naar Son en Breugel waar Groenevelt Motoren is gevestigd. Die adviseerde om de voorvork te reviseren. Ik wist wel dat er iets met de voorvork niet goed was, nu ff wat onkosten maar de rijeigenschappen gaan er wel op vooruit als de revisie achter de rug is. Daarna ben ik naar Maasbree gegaan waar Pol & Mir wonen. De tegelvloer was er bijna uit, wat een stofzooi. Daarna naar schoon pa en ma geweest. Nichtjes en een zus van Claudia gingen eten koken. Altijd gezellig natuurlijk.
Donderdag was weer Groningen dag. Alle uitslagen waren goed, ofte wel negatief. Er was niets in de biopten en de kweken gevonden. Beter kan je het niet krijgen. Met Wim v/d Bij waren we dus zo klaar. In totaal had het bezoek iets meer dan 1 1/2 uur geduurd. Een vluggertje.... Half 3 waren we weer thuis in Nijmegen.
Nu nog ff de laminaat vloer in de slaapkamer afmaken en dan het bed er weer in. Op de grond slapen is wel leuk, maar na een paar dagen weet ik het wel.
Claudia heeft 2 weken vrij genomen. Ze had extra dagen gespaard, maar ze heeft er nog heel wat over. Opmaken dus...... Gelukkig is het ook nog mooi weer.

Morgen weer een middagje motorrijden en dan 's avonds pannekoeken. Met een oude vriend ga ik een stukjie rijen.

See you.

Geen opmerkingen: