Translate

maandag, juli 30, 2007

Lekker bij de fysio...

Vandaag ging het weer lekker bij de fysio. Op de lopende band is de loopsnelheid verhoogd naar 5 km per uur. (was 4,5). Denk je na 10 minuten lopen die wordt wel moe, maar nee hoor, ik loop dan maar wat te fluiten op de maat van de muziek. Lucht zat dus. Het roeien ging ook beter, ik moest me inhouden om niet te snel te roeien. In 7 minuten 1092 meter. (was 1050). Daarna een krachtoefening en toen was er een hypo. Zo zie je maar bij meer beweging hoort ook een hypo. Weer een les voor de volgende keer. Ik ben wel blij dat er weer wat vooruitgang geboekt wordt. Het borstbeen geeft me ook steeds minder een beklemmend gevoel, dat resulteert in een diepere in- en uitademing.

Overdag slaap ik niet meer, ik ben alleen maar in de weer met laminaat leggen en spullen verplaatsen zodat ik weer verder kan. De slaapkamer is zojuist ontruimt. Kan ik weer ff verder. Claudia die denkt maar, en denkt maar. Het is toch een verschil met voor de transplant. Het is voor beide wennen. Claudia accepteert het zoals het is, ook al vind zij dat soms wel lastig.


See you

Geen opmerkingen: