Translate

zaterdag, november 21, 2009

weg hoofdpijn..

Sinds donderdagavond is de hoofdpijn weg, maar de prograftspiegel is zelfs nog hoger. Heel vreemd. De spiegel was vrijdag boven de 18. Nu de dosering verlagen naar, jawel ..... 2 x 0,5 mg. Maar of dit de spiegel even 10 naar beneden brengt? Ik denk van niet. Maandag weer controle en dan dinsdagmiddag de uitslag.
Ik moet er wel aan denken genoeg te drinken, de waarde van de prograftspiegel is nu hoger dan na een transplantatie. Sterk spul hè? Hoe dit verder moet weet ik niet, misschien Vfend vernevelen?
Vandaag wat kunnen werken aan de motor. De trekhaak zit er weer op, geschuurd en opnieuw gespoten. Daarna de binnenkant van het staal in de tectyl gezet. Als ie nu nog gaat roesten ben ik weer een paar jaar verder. Nu nog de chroombeugels waar de zijkoffers in hangen onder handen nemen en dan kan de boel er weer op.
Dan ga ik verder met de kuipdelen aan de voorkant. Er moet wat kunststof gelast worden omdat er scheuren in zitten of montagepunten die afgebroken zijn. Dit kan allemaal gerepareerd worden maar je moet wel de juiste man hebben. Die moet ik nog wel even vragen en hij woont in Noord-Holland, voor mij niet naast de deur.

See you..

PatjeXXX

Geen opmerkingen: