Translate

maandag, maart 02, 2009

lange vakantie...


Gisteren op de motorbeurs geweest. Alleen op de clubstand, ik had immers de nieuwe modellen voor 2009 woensdagavond al gezien. Het was leuk en gezellig. Wel een vermoeiende dag hoor. Met de trein naar Utrecht, ff een klein stukje lopen naar het beursgebouw. Er stond al een zeer lange rij met mensen die ik zo voorbij kon lopen omdat ik een toegangbandje om had. Op de stand aangekomen waren er een 4tal clubleden. Gezelly dus. Toch zijn er veel mensen die zo'n grote machine prachtig vinden en zo heb je altijd wel een praatje met mensen die je helemaal niet kent. Dat gaat zo de hele dag door. Ook kwam nog even Dio (ex-collega) langs met zijn zoontje. Die Grieken zijn echt leuke mensen. Hij vindt het nog steeds jammer dat ik gestopt ben met werken, en vroeg wanneer ik terug zou komen. Zijn zoontje heeft nog een foto van ons gemaakt, nog wat gebabbeld en toen ging ie weer verder rondkijken. Om 17:45 uur stond ik buiten met de motor, moest wel even geholpen worden want het was nogal een eindje lopen. Om de drukte voor te zijn ging ik iets eerder weg, want de beurs zou om 18:00 uur sluiten voor publiek.
Op de terugweg wel een beetje regen gehad, maar ik ging de goede kant op omdat het na een paar kilometer droog werd, dat zo bleef tot aan de achterdeur (thuis).
Al met al een vermoeiende dag.
Vanaf vandaag start mijn langdurige vakantie. Klusjes in en rondom huis zijn er genoeg, zo ook de tuin. Die ligt nu helemaal overhoop. Ik wil de schuur uitbouwen om er een motorstalling van te maken. De motor kan er al staan, maar nu de rest nog...

See you..

PatjeXXX

Geen opmerkingen: