Translate

donderdag, december 22, 2011

toppie

Naast dat manlief geslaagd is voor zijn eerste examen zijn Bram en ik ook een beetje geslaagd... Deze week ben ik twee keer naar kantoor gefietst om te kijken of dat ging na te zijn gestopt met Tavanic. Volgens de CF verpleegkundige geeft onderzoek in Amerika aan dat 2 weken behandelen met AB voldoende is. Een derde week blijkt geen meerwaarde te hebben. Sinds een aantal maanden is CF centrum Oost overgegaan op AB kuren van 2 weken. Dit is nieuw en wennen voor mij omdat je voor je gevoel in kortere tijd hoort op te knappen. Maar ik ben gelukkig opgeknapt en na de kerst mag ik weer gaan werken van mezelf en daar heb ik dan ook erg veel zin in. Bijkomend voordeel is dan dat de hoge werkdruk weg is wegens de vakantie van veel collega's. Dan kan ik er weer rustig inrollen zonder stress.

Bram mocht afgelopen woensdag zijn brace passen en dat ging hartstikke goed! We kregen uitleg over de werking van de brace en de orthopeed liet zien wat eventueel aangepast kan worden. Thuis gingen we met Bram oefenen en bleek dat zijn poot toch niet helemaal goed in de brace paste omdat hij zijn tenen nog krampachtig krom kon houden dat niet de bedoeling is. Na een telefoontje heeft Patrick de brace naar Arnhem gebracht voor aanpassingen en morgen kan hij weer opgehaald worden! Wat je al snel ziet is dat Bram niet meer door zijn hak zakt en daardoor niet scheef loopt. Omdat de zool van kunststof is, hoor je Bram aan komen lopen. Wel grappig. Ons kerstcadeau aan Bram...

Tijdens de kerstdagen gaan we weer lekker thuis kokkerellen en duiken we de Gamma in om spullen te halen voor klusjes in huis die zijn blijven liggen. Heel misschien pakken we onze motor om een frisse kerstneus te halen want het schijnt nog mooi weer te worden ook... Allemaal gezellige kerstdagen gewenst zonder stress!

Geen opmerkingen: