Translate

donderdag, november 15, 2007

Communicatie storing...

Ja, ja, Randstad kan er wat van. Communiceren is niet het sterkste punt van intercedenten. Ik had aangegeven dat het werk dat bij Bomar lag, wel erg veel was. Maar later in het gesprek kwam de vraag waarom ik nu al werk zocht, i.p.v. een half jaar later of zo? Ik werd een beetje pissig en vertelde dat dat niets uit maakt. Parttime beginnen moet ik toch, of dat straks is of over een half, of een heel jaar. Ach ja, het was maandag, misschien een slecht weekend gehad?
Dinsdag zelf maar Bomar gebeld, en dat communiceerde veel beter. Wat de hoeveelheid werk betreft is dat er natuurlijk wel, maar het komt niet op alleen mijn schouders te liggen. Gelijk het probleem aangepakt en uit de wereld geholpen. Bomar blijft in de race. Als ik weet wat mijn huidige werkgever van me wilt, na 22 nov, kan ik met Bomar weer om de tafel.
Wat Kropman betreft heb ik a.s. dinsdag 20 nov, een 2de gesprek. Die datum ligt dus ook al vast.
Gisteren een fittest gehad op de sportschool. De pc (personalcoach) wilde een slechte test. Oftewel, zet de belasting maar hoger dan de 1ste test. Ik fietste op 130 watt, en dat is echt wel over de limmit. Met pijn en moeite heb ik de test afgemaakt, zo weet ik meteen dat de longfuctie een hogere lichamelijke belasting nog niet goed aan kan. Niet echt gek natuurlijk, ben pas 5mnd na de trans. De peakflow was weer 450, en op mijn eigen longfunctiemeetapparaatje blaas ik al een paar mnd dezelfde waarden. Stabiel in ieder geval.
Vandaag lekker thuis gebleven, niet naar Markantis geweest. Lekker ff geen elend aan mijn hoofd. Volgende week maar een halve dag omdat ik 's morgens bij mijn huidige werkgever een gesprek heb.

Vorige maand, 26 oktober had ik alweer een jaar mijn motorrijbewijs. Over een 1 1/2 week ook een jaar mijn motor. Achteraf gaat de tijd snel, maar dat is met alles als je terug kijkt. In deze periode toch een paar duizend kilometer kunnen rijden op de motor, en ik hoop volgend jaar nog meer. Zelf toeren, toerritten met de club en natuurlijk het internationaal Yamaha Venture treffen, dit keer in zuid Spanje. (ieder jaar in een ander land). Almeria heet het plaatsje. Via Google Earth al het plaatsje bekeken, en het ziet er prachtig uit. Buiten het stadje liggen grote kassen gebieden.

Aankomend jaar wordt de eerste generatie van de Yamaha Venture 25 jaar.
Het betreft een 1200 cc motor met veel luxe. Het was de tegenhanger van de Honda Goldwing, ook een 1200 cc motor. Andere merken, Suzuki en Kawasaki, hebben ook geprobeerd een tourmotor te verkopen maar zijn daar niet in geslaagd. Het segment werd beheersd door Honda. Maar Yamaha was een goede 2de. Dit merk je wel in de prijs, want een Honda is veel duurder in aanschaf. Daarom rijd ik Yamaha.
Op de motorbeurs van 2008 heeft de Venture club ook weer een stand. Als het goed is is de feestneus ook te bewonderen.


See you..

Patrick

Geen opmerkingen: