Translate

maandag, augustus 26, 2013

hotelweekend

Patrick had voor de motorclub een hotelweekend georganiseerd van 23 t/m 25 augustus jl. Er gingen 7 mensen en 5 motoren mee. Een klein maar heel gezellig gezelschap.
De route bevatte geen snelwegen en zo kwam je onderweg de mooiste plekjes en plaatsen tegen. Om 18:45 uur kwamen we aan bij het Bike-Inn. Omdat het erg druk was werden we verdeeld over 2 andere hotels, dat voor de groep geen enkel probleem was. Bike-Inn houdt de economie wel draaiende in Treis-Karden.

Na het uitpakken en opknappen zijn we bij de overburen gaan eten op het dakterras . Nog wat na gekletst in de bar en daarna lekker gaan slapen.

Zaterdag rond 9:00 uur genoten van een lekker ontbijt. De motorkleding ging weer aan, motoren starten en de ene haarspeldbocht na de andere lag op ons te wachten. Hellingen van bijna 20% zijn geen uitzondering in de Eifel. Veel kastelen, prachtige bossen en ruïnes gezien. Mooie uitzichten, terrasjes gepakt met onderweg gelukkig ook wat zonneschijn na de regen.
Aan de wandel in Cochem
’s Avonds stond eigenaar Herman achter de bbq en kreeg ieder 4 stukken vlees met een buffet van salades en fruit. Na het avondeten kwam de nostalgie. Op een projectiescherm werden Toppop hits uit de jaren ’70 en ’80 getoond waarvan sommige wel ff gingen meezingen.
Zondagochtend voor vertrek naar huis nog even in Cochem geweest. De wijnfeesten werden er georganiseerd. We waren er net voor de enorme drukte. Het was er al behoorlijk gezellig met bezoekers voor de blaaskappellen, eettentjes en de vele wijnproeverijen.

en in de 1ste versnelling omhoog

na wat flinke hellingen aangekomen op een mooi punt

de 2 jongste mannen van de groep. André was trots omdat hij voor het eerst zoveel bochtenwerk had verricht

mooi uitzicht....
Op de Cauberg in Valkenburg hadden we onze laatste stop met Limburgse vlaai, voordat iedereen de eigen richting naar huis reed. Het was een weekend met veel gereden kilometers, gezonde lucht, gezelligheid en veel te veel lekker eten.. (kaffee mit kuchen, eis mit sahne, etc.) Om 19:30 uur waren we weer in ons huisje en om 22:00 uur zagen we ons bed! Wat is het toch fijn om leuke dingen te kunnen doen.

Maarten zei

Wat mooi, ik geloof dat ik ook snel maar weer eens wat die kant op moet plannen.