Translate

dinsdag, juli 03, 2012

jaaaaaa

Na oefenen, oefenen en nog eens oefenen is Patrick maandag geslaagd voor de behendigheid op de motor! Van rijschool Nivo XL mocht Patrick regelmatig een Yamaha XJ 600 lenen om te oefenen en om er mee naar Utrecht te rijden voor het examen!. Morgen weer examen, dit keer in Zwolle voor de rijvaardigheid (op de weg) met mijn motor. Weer spannend...

langzame oefening

ff ontspannen en lachen tussendoor

weer luisteren naar Dennis

en actieeeee

concentratie







Omdat Patrick zaterdag druk in de weer was ben ik die dag naar mijn broer in Dronten geweest. Zie hier broer en zus




1 opmerking:

JJHF zei

Hé Patrick, gefeliciteerd, en nu dus morgen in Zwolle ben ik even blij dat ik morgen naar Almere ga en niet in Zwolle verbijf hahaha (grapje)...

Ik wens je veel suc6 morgen TOI TOI...

Groetjes Janetta....