Translate

zondag, december 11, 2011

winterklaar

Nu Claudia een beetje nie lekkur is, ben ik buiten het studeren bezig om mijn motor winterklaar te maken. Alle chroomonderdelen gaan eraf. Oké, bijna al het chroom. Het ziet er wel een beetje zielig uit zo, zonder toeters en bellen. Máár het is voor een goed doel, namelijk het behoud van het chroom.
In februari wordt het hele ding 24 jaar oud. Dat moet ie dan alleen vieren in een garage waar ie deze winter gestald wordt. Ha ha, zal een saai feestje worden.

Het eerste examen gaat over de rijprocedure, regelgeving, rijtaak en wet. De begrippen moeten er wel goed ingestampt worden zoals: rijstrook, rijbaan, redresseerstrook, doorgaande rijbaan, erf toegangswegen, gebiedsontsluitingswegen, stroomwegen, rimob, drip, weggebruikers, bestuurders, voertuigen enz... Ik zal niet alle begrippen hier vermelden hoor.
De 20ste december in Nieuwegein is mijn theorie-examen over deze onderdelen. Dan hoop ik dat ik daarna lekker vakantie kan vieren om in januari met de rijproef en onderwijskunde te kunnen beginnen.

Aankomende week wordt toch weer een beetje druk. Maandag school, woensdag eerst school en daarna naar Cor en Ellen in Groningen. Donderdag UMCG en vandaaruit een pc afleveren in Ommen. Dan eindelijk weer naar huis en vrijdags weer naar school.

Ondanks dat 3 dagen in de week naar school gaan wel zwaar is voor mij, kan ik het lichamelijk toch volhouden. Ik vind de opleiding ook leuk, dat scheelt een boel.

See you,

PatjeXXX

2 opmerkingen:

Cash en Els zei

Succes met je examen komende week!! Zal vast lukken , je bent er zo serieus mee bezig.

Groetjes, Els

Alie zei

Heel veel succes met het examen.

Groetjes Alie