Translate

zaterdag, september 17, 2011

Gewoon verder

Helaas moet ik het UMCG achter de vodden aan zitten. Rond een uur of 11 maar het directe nummer van NP gebeld. Otto alles uitgelegd en hij zou het kortsluiten met een arts. 's Middags was er een bespreking waarin ik ook besproken zou worden. Om 17:15 uur belde Otto met de mededeling dat het waarschijnlijk toch iets met de spieren moest zijn. Ik had immers aan mijn motor gesleuteld. Onzin natuurlijk, ik had geen spierpijn. De pijn was alleen op te wekken als ik inademde. Maar goed, ik kreeg een recept voor andere pijnstilling en als het het weekend niet verbeterd, kan ik dinsdag een ritje Groningen rijden. Mooi niet dus. Moet ik me voor de tweede keer laten vertellen dat ik spierpijn heb? Daarvoor ga ik geen 400 kilometer rijden. Van de pijnstilling werd ik misselijk, ook geen optie om te gebruiken, maar gelukkig wordt de pijn al minder. Wel heb ik aankomende week een controle longfunctie op Dekkerswald. Ik red me wel. Blijkbaar is het moeilijk in Groningen om een keer een NEE te moeten verkopen. Als ze geen antwoord hebben op klachten verzinnen ze wel iets. Wees eerlijk en geef toe als er geen antwoord is, dat schept ook duidelijkheid. Je probleem wordt er overigens niet mee opgelost.

Na een paar vermoeiende dagen hoop ik dat het de komende tijd wat rustiger wordt voor ons.

PatjeXXX

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Als ze bij mij geen antwoorden hebben, dan zeggen ze dat ook duidelijk. Altijd al zo geweest.

Anoniem zei

Hoi Patrick,

Hoop dat je je snel weer beter voelt.
Wil er wel aan toevoegen dat wij altijd (al 20 jaar lang) hele goede ervaringen hebben in Groningen.
Groeten, Anja