Translate

dinsdag, maart 08, 2011

weer leuk!

Hallo allemaal! We zijn weer een beetje 'opgeladen'.Afgelopen zondag zijn we naar mijn broer in Dronten gereden allebei op de eigense motor vanwege een feestje. Sinds een week voelt Patrick zich weer stukken beter. Heen en terug 230 km. Eindelijk samen weer even wat leuks doen, was al twee maanden niet meer gebeurd vanwege vervelende gebeurtenissen. Het was errug fris daar in het Noorden, vooral op de open vlaktes met de windmolens, maar we hadden ons goed voorbereid. In huis was het weer erg warm(24 gr) omdat er nogal wat mensen op bezoek waren. Op een gegeven moment werd ik er een beetje gaar door (nog net niet gestoomd hihi), maar het was wel gezellig. Dit keer moest ik steeds op Patrick wachten eer dat we buiten stonden om weer richting huis te kunnen gaan rijden (meestal is dat omgekeerd). Hij bleef steeds weer bij iemand anders staan kletsen, we kwamen niet weg, was wel grappig.

Vanmorgen wilde mister Bram al om 10:00 uur buiten in het zonnetje liggen, de gek! Toen heb ik de lavendel maar gesnoeid en het huisje gestofzuigd. Patrick was met de computers van het Van Gemert Centrum bezig. Vanmiddag zijn we ook nog ff een stukje gaan rijden naar Son en Breugel. Het was een heerlijke dag! De toerenteller van m'n stalen ros was overwerkt en er zat nog garantie op. Dus heb ik haar bij de dealer achtergelaten. Met een bakkie koffie in de hand blijven we altijd even 'hangen' om bij te praten en vaak met andere klanten die even langs komen. Op de terugweg klom ik achterop 'het bankstel' van manlief om lekker in het zonnetje met een muziekje erbij terug naar Nijmegen te rijden.

Gisteren hebben we een brief naar onze rechtsbijstandverzekering de deur uitgegaan vanwege 'meneer Kak' met z'n labradorteefje die Bram had gebeten onder zijn oog. Want 'meneer Kak" zit gewoon continue te kak... en heeft geen tijd of zo... Ik ben het een beetje beu om geduldig achter zijn broek aan te blijven lopen en excuses te horen waarom de dierenartsnota van 137,- via zijn verzekering nog niet vergoed is. Het bijtincident is alweer een maand geleden en meneer Kak heeft nog niks ondernomen na een aantal telefoontjes! Wel goed bericht is dat de dierenartsnota van 443,-  gelukkig vorige week door de verzekering van de eigenaren van Bakbeest is overgemaakt inclusief de kilometervergoeding. 

Omdat het Nationale vrouwendag is geweest(ik had geen rokje aan...), heb ik morgenmiddag een High Tea met wat (uiteraard) vrouwelijke collega's. Heb er zin in! Gezellig babbelen met allemaal slechte lekkernijen bij de hand...
Groetjes Claudia

2 opmerkingen:

Cash en Els zei

Fijn dat het weer wat beter gaat met jullie!! Het is nu ook wel het weer om lekker te toeren op de motor.
Wat een gedoe om je centen te krijgen, waar je notabene gewoon recht op heb. Hoe gaat het nu met Bram?? Cash had gister een min-dagje, overgeven en aan de dunne. Dus even op de gekookte kip en rijst gezet.
Hihi ik kreeg vandaag een Merci bonbons van de bediende van de autowasstraat. Is wel geen hightea maar toch!!

Groetjes, Els

Cash en Els zei

ehhh vanwege vrouwendag dusss, die bonbons ;-))