Translate

vrijdag, januari 28, 2011

Grün

In Groningen was er niet veel bijzonders te beleven, in het UMCG dan. De bloedprikpoli was weer eens verhuisd, maar was wel dichterbij, dus minder kilometers lopen. De arts had niets te melden en ik ook niet. 7 minuten, ik dacht een nieuw record. Daarna werd het pas leuk. Ik ging zonder navigatie op zoek naar het huis van Cor. Ik was er al een paar keer geweest, maar Groningen is voor een buitenstaander niet makkelijk. Toch is het goed gekomen na 1 keer een foute afslag te nemen.Cor is een mede Yamaha Venture rijder.
Fietsje van Cor
Het is een XVZ 1200T uit 1983. Jawel het is een oudje, maar ziet er fantastisch uit. Het was gezellig bij Cor en Ellen. Was pas laat thuis, euh, 0:30 uur.
Gisteren de uitslagen van het bloedonderzoek binnen gekregen van de arts. Ik was niet thuis, dan maar per mail. Niet alles wat er op het lijstje staat is mij duidelijk, maar de prograft spiegel was weer eens veel te hoog. (14,2) Dat hoeft ie echt niet te zijn. Mijn bloedsuiker waarden waren ook wat aan de hoge kant. De HBA1c was 7,7. Normaal zit ik ruim onder de 7,0. Ook dat gaat weer verbeteren als de prograft spiegel niet meer zo hoog is.

Bram is vandaag ook nog jarig. Allemaal positieve berichten. Hij wordt 10 jaar. Vanmiddag gebak!!!

See you..

PatjeXXX

Geen opmerkingen: