Translate

zondag, maart 07, 2010

weer aan de bak

Hallo allemaal! Na twee weken flink de beest te hebben uitgehangen met de beesten in m'n longen, heb ik ze voorlopig overwonnen en kan ik maandag weer aan de slag op kantoor, waar ik heel veel zin in heb. Voor mij is het dit keer een totale verrassing dat er geen opname aan vast zit. Ik ben er wel heel erg blij mee dat ik het zelf weer rustig heb kunnen krijgen met hulp van natuurlijk het een en ander aan medicijnen, fysio, sport en vernevelen. Het weer is dan ook prachtig, overdag het zonnetje en 's nachts lekker koud. Dit is voor de CF-er een beter weertje, dan de regen en de hoge luchtvochtigheid. De planten zijn weer gesnoeid en de bolletjes (nee Pat geen onkruid) komen uit de grond.

Patrick heeft samen met Willem Jan, Cor &Ellen meegedaan aan een wens van een ziek 16 jarig meisje. Samen met haar familie reed ze voorop met de auto, met een hele stoet motoren er achter aan. Onder politiebegeleiding reed de stoet van Groningen tot aan Assen. Er deden 200 motoren aan mee! Vanwege het slechte weer (sneeuw) was het programma iets aangepast. Eenmaal bij de TT in Assen kreeg iedereen wat te drinken en mocht het meisje in een motorpak poseren op de motor van Rossie.
Stichting Doe een Wens heeft geholpen deze wens te vervullen

http://www.youtube.com/watch?v=DWx4ul6-W4U (link kopiƫren en plakken)
Bij 1:14 komen Cor, Willem en Pat(witte motor, geel vestje, zilveren helm) in beeld.

Geen opmerkingen: