Translate

dinsdag, december 01, 2009

resultaat na 2 weken Vfend

Vandaag weer een longfunctie geblazen. Een korte, geen uitgebreide. De FEV1 is weer wat het moet zijn. 3,37 l/s. Joepieee, das weer in orde. Vandaag heeft Groningen niet gebeld met de uitslag van de prograftspiegel. Morgen misschien.

Op de terugweg naar huis ben ik op mijn plaat gegaan met de motor. Het was remmen en er lag denk ik wat grind van het asfalt of zo. In ieder geval viel de motor op links en ik werd er af gegooid. Ik viel in de berm (gras toevallig op die plaats) maar viel zelf op mijn rechterzij. Last van mijn scheenbeen en mijn ribben. Zal morgen wel helemaal stijf zijn. Ben geholpen met het rechtzetten van de motor, en toen de motor even laten staan. Ik stond te trillen op mijn benen. Er is niet veel schade te zien, maar de kuip is wel gebroken op de plaats waar de spiegel gemonteerd is, tevens zijn de valbeugels nu een keer gebruikt, volgende keer zullen ze niet meer zo goed de val opvangen. Volgens Termaat (Yamaha Dealer) is de schade toch boven de 750 euro. Dan moet er een taxateur komen voor de verzekering. A.s. maandag de motor naar Termaat brengen en dinsdag komt een taxateur.

Morgen maar zien of ik mijn bed uit kan komen..

See you...

PatjeXXX

1 opmerking:

Unknown zei

wat fijn dat de longfunctie er zo goed op vooruit gaat. bij mij helaas niet en ik zit al maanden aan vfend. wat naar dat je ben gevallen! sterkte hopelijk valt het mee. groetjes