Translate

vrijdag, augustus 14, 2009

Roosje weer op de been..

Vorige week donderdag is Roos geopereerd. Nu loopt ze al bijna als nieuw. Het herstel gaat echt heel snel. Het is een echte wonder hond. 9 jaar en dan zo'n snel herstel(in november wordt ze 10!). Toch moeten we voorzichtig zijn, het duurt 6 weken voordat het veilig is voor Roos om meer in te spannen en haar achterpoten te belasten.
Afgelopen woensdag waren Wi en Bi vanuit Friesland naar Nijmegen gekomen. Bij Nijmegen natuurlijk regen. Maar dan ook bijna de hele dag. Later op de middag zijn we naar Kleef geweest met de auto, een paar motorzaken bekeken. Viel een beetje tegen, maar de catalogus geeft hoop. Niet alles was aanwezig in de winkel. Online kan er wel alles besteld worden.
Ik zag nog een nieuwe Schubert helm, de C3. Knal geel, en dan 'maar' 540 euro. Wat een belachelijke prijs. Dat was inclusief 10% korting.
Op de website van de Deense Venture Club staat mijn fiets met CF aapje. http://www.ventureclub.dk/images/loerdag/album/index.html. De rest van de Nederlandse club staat er niet op. Vond ik wel grappig. Ik moet nog een picasa webalbum maken van de vele foto's die ik op cd heb gekregen. Dat komt later wel, ben nu volop bezig met het organiseren van de themadagen voor Harten Twee. 3 Oktober een themadag voor 1ste jaars getransplanteerden en 17 oktober een themadag voor wachtlijst patiƫnten. Voor de 1ste jaars worden er 65 uitnodigingen verstuurd. Dat is best wel veel. Maar er zullen er zeker een aantal denken, transplantatie en nu wil ik er niets meer mee te maken hebben, of de afstand is te groot. De Hartenark is verkocht, dat houdt in dat wij (hartenTwee) een andere locatie moeten zoeken. Die is er ook, maar de themadagen worden op 2 verschillende locaties gehouden. Een in Zeist en de andere in Doorn. Lekker centraal en een prachtige omgeving.
Genoeg daarover.
Morgen gaan Claudia en ik naar mijn zus in Friesland. Mijn neefje, nichtje en zwager zijn n.l. jarig geweest. Vandaag even kadoos gekocht, morgen uitdelen. Wel weer op tijd voor de hondjes thuis zijn, zondag lekker uitrusten. Claudia is vandaag al moe van de hele week, komt vaker voor op vrijdagavond....

See you..

PatjeXXX

Geen opmerkingen: