Translate

zaterdag, maart 14, 2009

zuster Claudia rules the family

Hallo allemaal,

Gistermiddag is Pat thuis gebracht, heb hem maar 1 minuut gezien omdat ik als een speer dit keer met Roos naar de dierenarts moest. Gelukkig kon ik een uur verlof opnemen, zodat ik rustig de tijd had om de rit naar Rhenen te maken. Niet te geloven toch? Na haar loopsheid verloor ze af en toe wat groene drupjes, en mede dankzij een oplettend lid van het sharpeiforum heb ik de dierenarts gebeld. De dierenarts maakte zich zorgen omdat 1 op de 7 teven kans heeft op baarmoederontsteking. De kans bestond dat ik haar moest laten opereren. Ik schrok me kapot. Uiteindelijk bleek Roos een beginnende ontsteking te hebben waarvoor ze dezelfde antibiotica als Bram moet gebruiken. Maandagmiddag moet ik weer terug om te kijken of de ontstekingswaarde is gedaald. Hoezo saai leventje? Het lijkt een "8baanweekje" .

Inmiddels heb ik de zorg over manlief, Roos en Bram. Vanaf vandaag noem ik me 'zuster Claudia'. Met Pat gaat het nog niet goed. Hij heeft de hele nacht beneden gezeten omdat hij niet kon slapen van de pijn. Lopen gaat amper, dus het is veel zitten en liggen, waardoor hij ook rugpijn+hoofdpijn heeft gekregen. T/m maandag moet hij zich zelf de tromboseprikken toedienen en dan verder een jaar lang de pillen blijven slikken. Maandag komt de trombosedienst thuis om zijn bloed te controleren en woensdag kunnen we de steunkous ophalen.

Voorlopig kunnen we ff nergens naartoe. Vandaag zouden we naar m'n neef in Dronten gaan, maar ik kan Pat niet alleen laten nu hij zelf nog niet mobiel is. Afspraken bij Harten Twee, de motorclub en het UMCG zijn allemaal afgezegd. Zelf moet ik ook bijtanken en houdt het alleen bij schapjes en een wasje doen vandaag.

Tot de volgende keerrrrrrrrrrr
Groetjes Claudia

2 opmerkingen:

anne-marie zei

Hallo Claudia en Patrick
was even weg van de site en lees dat er bij jullie weer van alles gebeurd is.
Je schrijft er luchtig over,maar moet voor jouw ook niet meevallen. Hoop dat je hondjes snel weer beter zijn. Jouw Patje snel weer op de been enne pas jij een beetje op jezelf. groetjes anne-marie

Alida zei

Hallo daar jullietwee,
Het valt me wel op dat het steeds dezelfde mensen zijn die op jullie geschreven blog's reageren.
jammer hoor.
Je doet moeite om mensen op de hoogte te houden van jullie bijzondere leven en dan reageert er bijna niemand.

En vaak wordt het wel gelezen.
Meerdere mensen op deze site schrijven dat ze graag wat meer respons willen op hun schrijven.

Maar jullie zitten ook niet stil zeg.
Hondjes en Patrick in de lappenmand. Claudia die dan zustertje mag spelen. Dan is het nu weer de beurt aan Patrick om zijn meisje te verwennen als hij is opgeknapt. Vindt je ook niet?

Groetjes van Alida