Translate

zaterdag, december 27, 2008

Misschien iets beter...

Ondanks de halvering van de dosering Cellcept heb ik nog steeds geen trek in eten. Is wel lekker goedkoop zo. Gisteren voordat ik naar mijn schoonouders ging toch ff bij Claudia op bezoek geweest. Werd nog steeds afgeraden, maar ja, of ik na bijna een week infuus alsnog ziek van Claudia kan worden? Jammer dan. Is ook echt gezellig om in je 1tje te zijn. Met jezelf praten, dat schiet lekker op....
Vandaag moet ik weer eens proberen aan wat lichamelijke beweging te doen. De honden laat ik wel 3 keer per dag uit, maar ik bedoel buiten fietsen of zo. In de lucht zitten nu weinig bacteriƫn. Best wel gezond weertje. Mijn conditie is helemaal weg. Ik zit ook nog steeds aan de Cipro. Wanneer kan ik stoppen met die zooi? Het rommelt nog steeds daarbinnen. Wel lastig.
Met Claudia gaat het geleidelijk aan wat beter. Nooit snel genoeg natuurlijk.

Zo maar weer proberen wat te eten, wat ik vanmiddag doe zie ik dan wel weer. Gelukkig hoeft er niets.


See You

PatjeXXX

2 opmerkingen:

anne-marie zei

Hoi patje
Zo nu ben ik weer bij.
Hoop dat de eetlust en claudia snel bij jouw terug zijn. In ieder geval voor het nieuwe jaar.
Maar wil je alvaste een goede roetsj wensen. Dat zegt men hier zo.
groetjes oet postert anne-marie

Anoniem zei

Hoi Patrick,

Hoop dat jullie beide snel weer wat op de been zijn hoor. En hopelijk begint het jaar 2009 beter als het eind van 2008 voor jullie beidjes.
Groetjes Renate