Translate

donderdag, december 25, 2008

Geduld wordt beloond...

Zo, alweer 1ste kerstdag. Gisteren nog even contact gehad met Groningen. Het kan zijn dat de reactie op de Cellcept (2x1000mg) de symptomen geeft die ik nu heb. Vanaf heden mag ik de dosering halveren. Afwachten hoe dit verloopt de komende dagen. Ik hoop dan mijn verkoudheid weggaat en dat de eetlust weer wat toeneemt want ik eet te weinig.

Met Claudia gaat het gelukkig weer wat beter. De kleur van het sputem is lichter en de hoeveelheid neemt een beetje af. Haar verkoudheid is nog wel aanwezig. Om die reden is het afgeraden om Claudia te bezoeken. Wel shit natuurlijk. Maar we geven allebei niets om de feestdagen, dus dat maakt het een stuk makkelijker.

Morgen ga ik wel even naar mijn schoonouders. Er zijn dan natuurlijk meer familieleden aanwezig. Dat heb je zo met kerst. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

See you...

PatjeXXX

1 opmerking:

anne-marie zei

Hoop dat je een gezellige dag met je schoonfamilie hebt gehad.
Eendracht maakt macht. geeft misschien iets meer trek in het eten
groetjes ook aan claudia