Translate

donderdag, juni 12, 2008

Groningen..

Vanmiddag terug uit Groningen gekomen. Het waren maar 2 dagen. De longfunctie is weer eens verbeterd. Fev1 is nu 3,38 , was 3,28. Verder geven alle andere getallen aan dat mijn longfunctie te vergelijken is met een gezond iemand. Bepaalde waarden zijn 96%. Hier valt niets op af te dingen. De shuttletest was weer beter dan de vorige keer. Ik kwam tot de helft van level 10. De 6 min. looptest was vandaag 710 m en de vorige keer 680 m. Gelukkig hoeven deze testen niet meer. De nierfunctie (nierpomp onderzoek) was vorige keer 116%(november 2007)(voor de trans was dat 110%). Aangezien de bloedwaarden hetzelfde waren als vorige keer verwacht de nurse partitionair geen verandering van de waarden die het nieronderzoek van gisteren zou opleveren. Gelukkig is tot nu toe mijn nierfunctie gelijk gebleven ondanks alle medicijnen tegen afstoting. De verwachting was n.l. dat deze goede waarden zouden afnemen met een % of 20.
Allemaal goede resultaten om mee thuis te komen.

Gisteren even bij mijn zus in Oudega gemeente Wymbritseradeel op bezoek geweest. Ze zou nog een foto opsturen met mij en Spike, een Jack(ass)Russel. Dat beestje is helemaal gek van mij. Heeft mij pas 2 keer gezien. Als je de foto ziet weet je wel waarom ie zo gek is.
Verder wat gekletst met de kids en huisband. Lekker gegeten en 's avonds weer terug maar de hotelkamer om vandaag de onderzoeken af te ronden.

Over 3 mnd moet ik me weer een keer melden op de poli, tenzij er volgende week woensdag(vergadering)anders beslist wordt. Dan hoor ik ook of de prednison naar 5mg per dag mag.

Oh ja, dat opzeggen van mijn baan is nog niet gebeurd, omdat gesprekken die er wel komen ivm vakanties niet zo snel te plannen zijn. Was wel te verwachten, zo tegen de bouwvak loopt alles wat trager, ook omdat het afronden van projecten in volle gang is.

See you..

PatjeXXX

1 opmerking:

anne-marie zei

hoi Patrick
Alles positief dus.
Geeft een goed gevoel.
je zit in de opwaardse spiraal, daar blijven dus.
Met Dean gaat het ook beter ,zijn bloeddruk is verbetert en de medicatie hier voor gehalveerd.
Een reisje naar het zuiden staat dus niets meer in de weg.
groetjes anne-marie