Translate

woensdag, maart 05, 2008

Claudje weer een beetje beter..

Met Claudia gaat het weer de goede kant op. Na de bronchoscopie voelt ze zich een stuk beter. Er is veel zooi uitgehaald. Nu maar hopen dat het ff zo schoon blijft daar in die longetjes. Vandaag mocht ze niet naar buiten, omdat het niet bij het protocol hoort. Weer iets nieuws. Vorige week mocht Claudia al naar buiten omdat ze koorts vrij was, maar dat was te veel van het goede. De arts was vandaag te druk, dus navraag kon niet plaats vinden. Morgen weer een dag. Aangezien Claudia vrij mondig is laat ze het kaas niet van het brood eten. Als het morgen ff mooi weer is zal ze wel buiten lopen.

Met mij gaat het weer zijn gangetje. Volgende week proberen om wat meer uren te werken. Het nadeel is dan wel dat ik later naar huis ga en daarom in de file op de waalbrug sta. Ook daar is al een oplossing voor geregeld. Morgen ga ik een Vespaatje ophalen bij een brommerzaak. Doei files. Ook wel een beetje nostalgie, vroeger, ahum, reed ik in de pubertijd ook zo'n Vespa. Een scooter is gewoonweg te duur. Waarom een brommertje, de km vergoeding (woonwerk-verkeer) die ik krijg is nog niet eens voldoende om de benzine voor de auto te betalen. Per week leg ik een 10tje bij. Das toch op jaarbasis een boel geld.
Het is even investeren, maar het rijd wel voordeliger.

Verder zijn er geen schokkende dingen gebeurd. Ik had vorige week het pension nog gebeld. Het ging goed met Brammetje. Spelen doet ie graag, maar eten nog niet zo.
Waarschijnlijk raakt ie wel een paar kilo kwijt. Die komen er als ie thuis is wel weer bij. Een tengere Brammie is niet zo mooi. Hij was vorige keer 2 kilo kwijt, maar het zag niet uit. Een stevige, maar gezonde Brammie wel.

Afgelopen zondag ben ik algemeen bestuurslid van de Ventureclub geworden. Er was er een die aftrad, een die eigenlijk geen voorzitter meer wilde zijn, een die graag voorzitter wilde worden, en ik was een nieuwe kandidaat. Simpele stemming en alles zo geregeld.
16 maart is er al een vergadering van het bestuur en dan hoor ik wel wat mijn taken zullen worden.

See you..
Patje.

Geen opmerkingen: