Translate

maandag, december 03, 2007

Weer aan het werk..

Sinds vandaag, 3 december, voor het eerst sinds 3 jaar weer aan het werk. Tekenaar constructeur van balkonhekwerken. Met als neven functies programmeren in AutoCAD en netwerkbeheer. Een hele mond vol, maar eerst voor 20 uur in de week.
Vandaag rustig begonnen met het leren van de vaktaal, symbolen en lezen van handboekwerken. Het is wel een zelfstudie, maar als ik vragen heb kan/mag ik ze stellen. Verder het tekenpakket gebruiken, want door doen leer je het snelst. Morgen worden mijn account en instellingen goed gezet. Daar huren ze nu nog appart iemand voor in. Eigenlijk kan ik dat best zelf, maar ja ik kom daar net binnen.
Die 4 uur vielen best wel mee, lichamelijk gezien. Dadelijk wel sporten, want dat moet ook doorgaan.
Kropman nog even gedag zeggen, dan is dat ook weer afgehandeld.

Vorige week is er door Groningen niet meer gebeld. Prograftspiegel is dus goed, verder is het aciclovir gebruik beƫindigd en de pred 2,5 mg omlaag gebracht naar 7,5 mg per dag. Weer een medicijn minder.

See you..

Patje

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Patrick en Claudia.
We wensen jou (Pat.) veel succes en plezier met je nieuwe baan. Na alles wat 2007 jullie gebracht heeft hebben wij veel respect voor jullie zoals jullie hier mee omgegaan zijn. Toi toi toi en een heel goed en gezond 2008.
Liefs.xxx K-I