Translate

woensdag, november 21, 2007

het 2de gesprek...

Afgelopen dinsdag was het 2de gesprek bij Kropman met een personeelsadviseur. Het gesprek ging niet zo lekker. Vooral verbaal. Als ze aan het woord was keek ze me bijna niet aan, tevens wat ze vertelde was ook niet leuk. Ze wilde n.l. bekijken of een proefplaatsing van 3 mnd aangevraagd mocht worden bij het UWV. Met mijn toestemming natuurlijk. 3 mnd gratis werken met als uitslag of ik wel 20 uur per week zou kunnen werken.
Helaas, ik ben geen filantropische instelling. Werken betekent beloning krijgen. Dit heb ik met mijn arbeidsdeskundige van het UWV besproken. Zijn mening is dan ook dat sommige bedrijven voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Het is n.l. ook mogelijk om een halfjaar contract te krijgen met een proeftijd van een maand. Hierbij loopt Kropman ook geen enkel risico.

Morgen een gesprek bij mijn huidige werkgever. Hangt van dit gesprek af of ik snel bij een andere werkgever kan beginnen of niet. (opzegtermijn of niet??)

Morgen meer nieuws..

See you

Patje

Geen opmerkingen: