Translate

zondag, november 25, 2007

30 november... feestdag

Het gesprek met mijn huidige werkgever was positief. Natuurlijk wilde hij eerst weten wat er allemaal gebeurd was in de afgelopen 3 jaar. Ahum... Lekker meelevend. Maar na verloop van het gesprek kwam naar voren dat het natuurlijk om mijn ontslag ging. Meteen maar geregeld. Vanaf 1 december ben ik een vrij man. Geweldig. Het gesprek bij Kropman heeft nog een staartje. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet van plan ben om met een proefplaatsing akkoord te gaan. Waarschijnlijk loopt het hierop stuk, maar dat zal me een worst wezen. Er is overal krapte op de arbeidsmarkt en waarschijnlijk hebben ze daar bij Kropman geen last van. Bomar is nog altijd een kandidaat op mijn lijstje, dus...

Vanavond eerst naar Groningen voor 3 dagen. De halfjaarlijkse checkup staat voor de deur. Maandag begint meteen goed, nuchter zijn voor het maagontlediging onderzoek, daarna 12 minuten loopttest bij de fysio. Dinsdag shuttletest, bloedprikken, longfoto, uitgebreide longfunctie onderzoek en 's middags poli. Woensdagochtend nierpomp, hapje eten en daarna naar huis.

Breek in de week zal ik maar zeggen.

See you.

Patje

Geen opmerkingen: