Translate

dinsdag, juli 17, 2007

Fysio en zo

Ik zei gisteren dat ik niet zoveel te melden had, maar dat kan dan zomaar weer veranderen. Gistermiddag ben ik weer bij de fysio geweest, en waarrempel gaat het nu al beter dan de week ervoor. De lopendeband stond eigelijk te langzaam (4 km p/u) want ik liep een paar keer bijna tegen het instelbord aan. Tijdens de stepoefeningen, het op en afstappen van een blok, bleef ik maar doorkletsen, niet zwaar genoeg dus. Met fietsen ging ik van 35 naar 45 Watt. De saturatie bleef 98% en soms 99%, dat was vorige week wel anders, meer 96 of 97%. Toch wel een verbetering van de conditie. Traplopen in huis gaat alweer goed, bij de trap aflopen had ik soms trillende benen. Ff bellen wanneer de traplift opgehaald kan worden!!! Toen het zondag zo warm was, had ik het niet meer zoals voorheen benauwd alleen maar warm! Met Claudia ben ik die middag en avond gezellig meegelopen om Bram uit te laten.

Nijmegen is momenteel natuurlijk een drukke stad vanwege de 4-daagse. Die drukte is aan mij nog niet besteed. Van de week ga ik de motor poetsen, woensdag is de breuk 6 weken oud dus... als het redelijk weer blijft...wie weet...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Patrick,

Ja, ja, je deed het gisteren geweldig, maar de volgende keer niet meer zoveel praten tijdens de oefeningen!! Het was wel weer gezellig.
Ik zie je volgende week weer.

Groetjes uit Groesbeek,
Rianne

sandy 3.0 zei

Hoi Patrick,
Fijn he! Die nieuwe longen, ik herkane je verhaal helemaal. Van praten tijdens het sporten en trillende beenspieren toe.
Ga zo door! Je motor wacht...

groetjes sandy

Anoniem zei

heej patrick,

Fijn joh, dat het steeds weer beter gaat. Ik hoop dat je snel met je moter aan de slag kan.

Ga zo door!!!

Groetjes Marianne