Translate

maandag, juni 04, 2007

Prachtig fietsweer.

Afgelopen week ging het best wel redelijk. Een sputumkweek heb ik dan ook niet meer ingeleverd. Met sporten ging het weer een stapje vooruit.
Donderdag ben ik met Rob de overbuurman, wat foto's wezen maken in de omgeving Berg en Dal en Beek Ubbergen omdat ie net een ultragaaf nieuw toestel heeft. Prachtig apparaat waarmee bijgaande foto is vastgelegd. Hij fotografeert al langer en is ook regelmatig op Assen of Zandfoort te zien.


Zaterdag ging ik om 12:00 uur weg met de motorfiets op bezoek bij Pol & Mir. Zij hebben net een ander huis gekocht in Maasbree. Binnendoor via Gennep, Venray naar Maasbree gereden. Daar wat zitten kletsen, gegeten en rond 16:30 uur weer naar huis. Om 18:00 was ik thuis. Wel had ik een extra fles zuurstof meegenomen. Ik hoef de zuurstoffles niet vast te zetten in de koffer want als het deksel op de koffer gaat, kan de zuurstoffles er net in. Kan ie dus ook niet omvallen. Ik was wel erg moe van deze reis, maar wel voldaan.
Ik vind het nu ook fijner om op de motor te rijden, omdat ik er steeds beter mee om kan gaan. Het lessen ging tenslotte op een simpele fiets van 190 kilo. Dit is 355 kilo om in bedwang te houden.
Met zo'n fiets heb je ook wel veel bekijks. Je hoort mij al in de verte aankomen. Mensen draaien hun nek toch ff om, om eens goed te kunnen kijken, vooral "waar zit de bestuurder"?
Ik ga weer kappen want ik ga zo naar de fysio.

See you.

Geen opmerkingen: