Translate

donderdag, mei 10, 2007

Met vallen en opstaan...

Vrijdag had ik al een gedeeltelijke uitslag van de sputumkweek kunnen weten, maar toen moest ik motor rijden. Maandag niet meer aan gedacht en dinsdag ook niet. Woensdag toch maar gebeld, maar niemand van de artsen was bereikbaar. Dan maar een telefonisch consult voor de donderdag. Maar tot op heden heeft er niemand gebeld met de uitslag.
Ach ja, gisteren was ik erg moe, veel geslapen overdag en 's nachts toch nog goed geslapen. Had ff wat rust nodig.
Vandaag ging het weer beter. Sporten bij de fysio ging ook best wel goed. Als ik het vergelijk met anderen (zonder zuurstof, wel ouder) doe ik het zo slecht nog niet. Ik besteed nu ook meer aandacht aan de beenspieren, want dat was wel hard nodig. De kracht was de helft van normaal (nov 2006). Slapjes dus, en zeker na de laatste opname was de kracht in de benen sterk afgenomen.
Voorlopig er dus flink tegenaan bij de fysio.
Even wachten tot het buiten wat opknapt, en dan energie verspillen op de motor.
Eigenlijk moet ik eerst het koelsysteem repareren, omdat er 2 o-ringen een lekkage veroorzaken. Niet dat het heel erg is, maar het lekt wel (alleen als de motor koud is).

See you.

Geen opmerkingen: