Translate

vrijdag, maart 16, 2007

home sweet home

Eindelijk weer thuis. Gelukkig voel ik me sinds de laatste week ook weer wat beter. Het is in ieder geval wel een verschil met voor de opname. Ik zit nu ff zonder die achterlijke zuurstoffles wat administratie weg te werken. Vanmiddag wel ff geslapen, want het bezig zijn opzich is al een inspanning, en aangezien ik nu bijna 4 weken niet veel aan lichamelijke inspanning heb gedaan...... moet ik wel een beetje rustig aan doen. Het scheelt dat ik thuis ben, eigen toko..... wel zo fijn. Mijn armen zijn wel gevoelig met al die ontstoken aders. Maar gelukkig hebben ze ff de tijd om bij te komen van die dartende artsen. Bullseye kunnen ze niet zo goed gooien met een infuusnaald.
Die Floxapen is dan ook niet echt lekker voor een bloedvat. Gelukkig heb ik van de pilvorm geen maag klachten. Het is me wel 3 keer gevraagd. Ach zei ik dan ' ik heb een maag van leer, alles wat daar al doorheen is gegaan'.
Het weekend lekker bijkomen en wennen, en zo draait het wereldje weer verder.

See you.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He die patrick, goed te lezen dat je weer thuis bent. Doe maar rustig aan.
Groet,

Renate

Anoniem zei

heej patrick,

Fijn dat je weer thuis ben... Doe maar lekker rustig aan. Ik hoop voor je dat je voorlopig even lekker thuis mag blijven, en wat ik nog meer hoop is dat je snel een transplantatie krijgt, waar je goed doorheen komt.

Groetjes Marianne