Translate

vrijdag, maart 02, 2007

babbel de babbel

Nadat ik vandaag gewerkt hebt met melige collega's (heb je wel eens op vrijdag) ging ik met een vrolijk humeur en een potje eten onder de arm bij Pat in Dekkerswald eten. Altijd gezellig om samen te eten! We zijn allebei gek op lekker puur eten. Toen ik er om 17:15 uur was zat Pat aan de telefoon te babbelen, erna samen zitten smullen en zitten babbelen tot 20:00 uur waarna onze buurman binnen kwam lopen. Soms word er wat afgebabbeld op een avond hè.

Pat is iedere dag op zijn laptop bezig met het maken van een symbolenbibliotheek voor werktuigbouwkundig gebruik. Vanavond ging hij uitleggen wat hij allemaal had uitgepuzzeld, en ja het is heel erg, maar als er over computers gepraat wordt krijg ik altijd (meestal samen met Bram) een enorme dip. Bram ligt dan altijd al te snurken. Ik niet, dit keer ging het goed, als het maar niet te uitgebreid en technisch word! Bij zijn laatste werkgever was Pat er begonnen als autocadtekenaar en was hij verder in het bedrijf gerold en benoemd tot systeembeheerder. Voor systeembeheerder heeft Pat geen training of scholing gehad, maar door praktijkervaring heeft hij zichzelf veel geleerd en werd hij er heel handig in. Pat was toen de enige systeembeheerder van het bedrijf. Omdat hij in de toekomst zijn kansen wilt vergroten denkt hij erover om weer als autocadtekenaar te gaan beginnen waarvoor hij wel een diploma heeft. Een vrolijke vent die zich op zijn toekomst voorbereid. Als je veel tijd hebt om na te denken dan denk je vaak al verder vooruit dan een ander.

Pat blijft de infuuskuur afmaken en mag dan ook precies op de 21ste dag (12 maart) met ontslag om mij thuis weer te komen klieren...en ik hem natuurlijk...
Het adres van Patrick is:
Universitair Longcentrum Dekkerswald- Patrick Denissen-ULC 2 -kamer 2.28- Nijmeegsebaan 31 -6561 KE Groesbeek

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo daar beide, vervelend he Claudia dat geknutsel van manlief met computers,hadden ze nooit moeten uitvinden. Nou ja ik ben geen man maar wel van het zelfde soort :), zit ook de hele dag te prutsen aan de pc of laptop waat maar binnen handbereik is. Dank voor het posten van het adres van Pat, zal proberen dat het kaartje nog optijd aankomt. Wens hem heel veel beterschap en voor Bram een dikke kluif.
Groetjes, Renate

Anoniem zei

Hallo Patrick,

Kaartje is op de post hoor :)

Groet, Renate

amir zei

Hallo Patrick en Claudia,
Ik weet dat heel moeilijk is maar het is de grote kans voor Patrick wat ik op de babbel les, valt allemaal mee.De belangrijkste is goed gegaan en de rest is de weg om hellmaal beter te worden.
do not worrty and be happy,
gtoetjes amir en familie