Translate

donderdag, februari 08, 2007

Stand van zaken op de wachtlijst.

Groningen toch maar ff gevraagd wat de stand van zaken is op de wachtlijst. Na 2 mnd bovenaan staan worden de spanningen soms toch wel hoog. Hier het nette antwoord van Groningen.

Hallo Patrick,
Veranderingen op de wachtlijst, ook niet ivm HU, worden niet ongevraagd aan wachtlijstpatienten medegedeeld. Wel als iemand er om vraagt, en dat doe jij nu.
Voor zo ver ik het na kan gaan zijn er vanaf 30 november geen patienten getransplanteerd met jouw bloedgroep, longinhoud en met HU.
Op dit moment sta je nog steeds bovenaan. Dat betekent dat er de afgelopen periode helaas geen voor jou passende donoren zijn geweest. Het blijft onzeker wanneer er een geschikte donor voor jou komt.
Ik begrijp dat dat spanningen met zich mee brengt. Kan je het voldoende hanteren? laat het anders weten dan kunnen we hopelijk op ondersteunend terrein iets voor je betekenen. Het is ook geen probleem als je regelmatig even informeert naar je positie op de wachtlijst. Neem daavoor rustig contact met ons op.

Toch heb je iets aan zo'n antwoord. Het is natuurlijk een momentopname maar het stelt me gerust dat er geen HU is.
Momenteel wordt het in Nijmegen aardig wit. Niet dat ik er iets aan heb, want met mijn dagelijkse beslommeringen gebruik ik al 4 liter zuurstof per minuut.
Het blijven de laatste loodjes, alleen worden ze wel steeds zwaarder.

Geen opmerkingen: