Translate

zaterdag, februari 17, 2007

Niet zo best.

Het gaat nu niet zo best. Dinsdag met spoed op de poli geweest. Met veel zuurstof toch snel buiten adem bij lichte inspanning. (Wandelen e.d.) Longfoto gaf natuurlijk weer geen goed beeld, zoals gewoonlijk. Bloed gaf een licht afwijking in de richting van een ontsteking. Prednison verhoogd, lijkt de beste oplossing.
's Morgens veel hoestbuien, weinig productief. Dit vreet energie. Uitslag van de kweek is er nog niet, jammer want misschien kan die toch iets aan nuttige info geven. Sputum productie is wel flink toegenomen, dat duidt niet op een gunstig klimaat in mijn longen. Kijken hoe ik het weekend door kom, anders maandag toch maar een ziekenhuis opname inplannen. Dit is niet erg lang vol te houden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Patrick,
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent voor longen want het wordt zo overleven he met zo weinig zuurstof.Hou vol !!
Ik hoop dat ze je niet op hoeven te nemen en dat je met een kuurtje naar huis mag om uit te zieken.
in ieder geval sterkte
groetjes manon

Anoniem zei

Hallo Patrick,
Houd vol he, hoop zo dat je niet te lang moet wachten op je longen.
En niet weer opgenomen moet worden.
Heel veel sterkte en ik denk aan je.
Groetjes, Renate