Translate

woensdag, december 06, 2006

Griepje

Vandaag toch maar even de griep gehaald bij de huisarts op advies van Groningen. Claudia is ook meteen geïnfecteerd. Je moet er niet aan denken dat als er dit jaar een transplantatie plaats vindt, ik in februari er een griepje overheen krijg.
Gisteren een nieuwe vernevelaar gekregen. Het lijkt wel Sinterklaas.
Een pari E-flow Rapid. Geen gezuul met een compressor, lekker stil enz...Wordt door een aantal zorgverzekeraars niet vergoed. Geld kwestie. www.pari.de http://www.sourcecf.com/pari_eflow.htm
En rapid is ie. Colistine met combivent in 3 minuten. Aangezien ik momenteel dubbele colistine vernevel is dit echt super. Mijn hobbytijd (verneveltijd) is flink gereduceerd. Dat stemt mij positief, en Claudia ook, want dan zit ik niet bijna een halve dag boven achter de pc.
Met Claudia gaat het goed. Maandag is ze weer gaan werken, vandaag sporten en morgen weer ff werken en als dat goed gaat vrijdag ook weer werken. Dan zit ze weer bijna in haar oude ritme.
Alles komt weer op zijn pootjes terecht.

Geen opmerkingen: